keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Myytäviä

Minulla ei ole ollut tapana myydä käsitöitäni. Olen yleensä neulonut itselleni tai sitten lahjaksi joko läheisilleni tai hyväntekeväisyyteen. En tiedä arvostaako kukaan tekeleitäni yhtä paljon kuin minä itse, mutta lahjoja olen pyrkinyt tekemään sellaisille ihmisille, joiden olen kokenut arvostavan niitä. Kaikkein eniten olen kuitenkin tehnyt itselleni, ja niin tulen varmasti tekemään edelleen, koska minä ainakin arvostan ja käytän niitä, ja tarvitsen. Nyt olen kuitenkin siivoillut vähän kaappejani, ja todennut, että voisin kokeilla joidenkin neuleideni myymistä tämän blogin kautta. Ihan näin monia huiveja ja sukkapareja en sentään minäkään tarvitse ;) ainakin näin voisi päätellä siitä, että löytyivät kaapista käyttämättöminä.


Heidin IhanUudet sivulta löytyy uusia eli käyttämättömiä neuleita. Tällä hetkellä siellä on vasta muutamia kolmiohuiveja, mutta muutakin sinne on tulossa, pikkuhiljaa lisäilen, kun ehdin.

Heidin lankakirppis sivulta löytyy lankoja ja käytettyjä neuleita.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti