sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Kevään keskeneräiset -haaste

Silmukan saalistus -blogista löysin Kevään keskeneräiset -haasteen. Koska haaste oli kuin minulle tehty, päätin lähteä mukaan. Tässä haasteessa on mukavaa se, että itse saa päättää, mitkä keskeneräisistä töistään valitsee mukaan haasteeseen. Osallistun haasteeseen siis kuvassa olevilla kolmella työllä, koska nämä työt tuntuvat aina jäävän muiden töiden jalkoihin. Aikaa keskeneräisten valmiiksi saamiseen on toukokuun loppuun asti. Aikaa on riittävästi, jotta näiden valmiiksi saaminen on mahdollista, mutta ei kuitenkaan liikaa, joten nyt on syytä ihan oikeasti alkaa tehdä näitä eteenpäin.


Nämä keskeneräiset työni ovatkin esiintyneet jo monesti täällä blogissani, mutta kirjaan nyt tähänkin näiden haasteeseen osallistuvien töideni tiedot. Eli ikäjärjestyksessä vanhimmista alkaen:
1. Kirjoneulesukat, joista näillä näkymin on tulossa vähän vähemmän kirjoneuleiset ylipolvensukat, olen siis kuvan ottamisen jälkeen jatkanut varsia yksivärisinä sinisellä. Nämä on aloitettu joulukuussa 2014.
2. Sinisen pitsineulepuseron olen aloittanut vuosi sitten 4.2.2015
3. Punainen neulepusero oli KyJy -työ, joka sekin on jo ollut kesken yli puoli vuotta, aloitettu 14.7.2015


http://silmukansaalistus.blogspot.fi/2016/02/kevaan-keskeneraiset-haaste.html

4 kommenttia:

  1. Kivoja neuleita olet valinnut haasteeseen! Mukavaa, että lähdit mukaan. Onnea koitokseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli kyllä just niin sopiva haaste mulle nyt, olisi kiva saada nuo neuleet vihdoin valmiiksi!

      Poista
  2. Täsmähaasteet on kivoja, kun tulee kiinnitettyä huomiota juuri tiettyyn asiaan eli sulla keskeneräisiin. Siitä innostuu ihan erilailla tekemään. Mulla menossa lankapaasto :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, innostuin kyllä kovasti nyt noiden keskeneräisten tekemisestä, mutta saa nähdä kuinka pitkälle innostus riittää, tekemistä noissa on aika paljon ;) Mä olen muuten myös mukana lankapaastossa :) en vaan taida saada oikein lankavarastoani nyt pienennettyä, mutta ainakaan en osta lisää lankaa :)

      Poista