torstai 16. helmikuuta 2017

Heidin neulehöpinät: jakso 12 Kirjonnasta kudontaan


Tässä jaksossa minulla on tuttuun tapaan valmiita ja keskeneräisiä neuleita, mutta tällä kerralla höpisen myös muista vuosien varrella tekemistäni käsitöistä. hieman suunnitelmia, vähän KAL-asiaa ja sitten höpinää ja esimerkkejä kaikenlaisia muista käsitöistä, joita olen joskus harrastanut tai kokeillut. Ihanaa postiakin olen saanut ja arvonnan voittajakin selviää jakson lopussa.


Ravelystä ja instagramista löydyn nimellä neulemekko.
Ravelryssä on nyt myös podcastini oma ryhmä Heidin neulehöpinät
ja Heidinneulehöpinät –ketju löytyy Suomalaiset podcastit –ryhmästä.


Valmiit työt:
Pyörre-kauluri itselle 

Edit. blogipostaukset sytomyssy, Pyörre-kauluri ja Lionberry-huivi

Kesken:


Suunnitelmissa:
UFOjen tekemistä valmiiksi (housut/legginsit )

Nyt näiden Ravelry-projektieni pitäisi olla julkisesti näkyvissä kaikille, ei vain Ravelryn käyttäjille. Kerrothan minulle, jos joku linkeistä ei toimi tai sisältö ei näy, niin korjaan asian :)

Muistathan, että voit osallistua minun Housuista Hameisiin KALiini, vaikket olisikaan Ravelryssä, lue KALin osallistumisohjeet täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti