sunnuntai 26. helmikuuta 2017

Heidin neulehöpinät: Jakso 13 Neuleita itselle


Tässä videoblogini jaksossa minulla on 3 valmista, 3 keskeneräistä ja 3 aikaisempaa neuletta, jotka kaikki olen neulonut ihan itselleni. Suunnitelmissani on sentään neuloa vähän jotakin muillekin. Ostoksia ja muuta ihanaa postia olen myös saanut. Ja sitten höpisen vähän sitä sun tätä neulomiseen, lankoihin, neulepodcasteihin ja neulepodcastaajien haasteisiin liittyen.




Ravelyssä ja instagramissa olen nimimerkillä neulemekko. Ravelryssä on nyt myös tämän podcastini oma ryhmä Heidin neulehöpinät ja Heidinneulehöpinät –ketju löytyy edelleen Suomalaiset podcastit –ryhmästä.


Valmiit työt:
Ruby Tuesday jakku

Edit. blogipostaukset Fredrikat, Autumn fires ja Ruby Tuesday

Kesken:
First Lady –hame 

Aikaisemmin tehdyt:
Päälläni ollut pusero 
Vuosien takainen pitsi/palmikko/kohoneulepusero on neulottu ilman ohjetta, eikä siitä ole mitään muistiinpanojakaan, eikä mitään käsitystä, mistä pitsi- ja nyppykuvio on alun perin.


Suunnitelmissa:
Itselle sormikkaat Lady Sunshine
ja kämmekkäät Tarja kirjasta Käsineitä kesästä talveen
Lapaset veljenpojalle ja veljelle
UFOjen tekemistä valmiiksi (housut/legginsit)
Uan villatakki
Lankaostokset:



Muistathan, että voit osallistua minun Housuista Hameisiin KALiini, vaikket olisikaan Ravelryssä, lue KALin osallistumisohjeet täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti